Pınarbaşı Kasabası ZERBAN*a 4 dana kurban etti.
.
Adıyaman Belediyesi Başkanı Necip Büyükaslan*ın Adıyaman şehir içme suyu ihtiyacını karşılamak için üzerinde çalıştığı Zerban suyunun önemi bir kez daha gün yüzüne çıktı.
Bölgemizdeki Alevi vatandaşlarımız için kutsal olarak bilinen Zerban*a her yıl olduğu gibi bu yılda kurban kesildi.Bu sene daha organize bir şekilde kurban kesen Pınarbaşılılar,Adeta Adıyaman belediye Başkanına mesaj yolladır.Yıllardır üzerinde şenliklerin yapıldığı Zerban'ı her ne pahasına olursa olsun ziyan etmeyeceklerini belirten Pınarbaşılılar,kutsal değerleirmize sahip çıktığımız gibi Zerban'a da sahip çıkacağız.Çünkü Zerban bizim kutsalımızdır.dediler İlçemiz Pınarbaşı kasabası halkının yüzyıllardan beri geleneksel olarak her yıl sonbaharda ZERBAN ziyaretine yaptığı kurbanlar bu sene topluca yapıldı. Kaya Mahallesi Muhtarı Ali DAĞDEVİREN öncülüğünde organize edilen toplu kurban kesiminde, imece usulü ile toplanan para ile dört dana alındı. Danalar Zebran parkında kesilerek lokmalar halinde eşit miktarda bölüştürülerek fakir zengin tüm Pınarbaşılılara dağıtıldı
ZERBAN 'A KURBAN KESİLDİ
Pınarbaşı Kasabası ZERBAN*a 4 dana kurban etti. .Adıyaman Belediyesi Başkanı Necip Büyükaslan*ın Adıyaman şehir içme suyu ihtiyacını karşılamak için üzerinde çalıştığı Zerban suyunun önemi bir kez daha gün yüzüne çıktı.Bölgemizdeki Alevi vatandaşlarımız
Admin




























