Güncel
Giriş Tarihi : 16-01-2008 08:00   Güncelleme : 16-01-2008 08:00

Ve, Zerban-Havşeri gitti

Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!Çelikhanlılar…Pınarbaşılılar….Başınız sağ olsun.Geleceğiniz elinizden gitti.20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.Çelikhan*da susuzluk almış başını gidiyor(!) iken Adıyaman Belediyesinin hayali olan Ze

Ve, Zerban-Havşeri gitti
Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!


Çelikhanlılar…

Pınarbaşılılar….

Başınız sağ olsun.

Geleceğiniz elinizden gitti.

20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.

AdminAdmin