Güncel
Giriş Tarihi : 29-07-2008 07:00   Güncelleme : 29-07-2008 07:00

İçmeye Su Bulamıyoruz. Birileri de sürekli suyu boşa akıtıyor.

Peki, Belediye ne yapıyor? Çelikhan ilçesinde çok büyük su sıkıntısının yaşandığı son zamanlarda bazı esnaf ve ailelerin suyu boşa harcamaları karşısında vatandaşa büyük tepki gösteriyor.Çelikhan Beledi

İçmeye Su Bulamıyoruz. Birileri de sürekli suyu boşa akıtıyor.
Peki, Belediye ne yapıyor?
AdminAdmin