Ülkenin en önemli kurumlarından biri durumunda bulunan adalet teşkilatı çalışanlarının sorunlarının had safhaya ulaştığını, Adalet Bakanlığı merkez ve taşra birimlerinde görev yapan personellerin birçok yerde hala fiziki ortamı müsait olmayan yerlerde iki mahkeme kalemi bir arada veya ilçelerde kaymakamlıkların giriş kısımlarında müsait olmayan ortamlarda hizmet vermeye çalıştıklarını kaydeden Başkan Özşahin, Bu fedakâr İnsanların, adaletin tecelli etmesi için olmazsa olmazlardan olduğunu savundu.
Admin




























