“ Uzman Göz Doktor Sayısını Mutlaka Arttırmalıyız”
Hayad Başkanı Yusuf Babar, göz hastalıklarından dolayı sıra bulamadıkları için muayene olamayan hasta ve hasta yakınlarının Hayad* a başvurduklarını belirtti.
Hasta ve Hasta Yakını Hakları Derneği Başkanı Yusuf Babar, göz hastalıklarından dolayı sıra bulamadıkları için muayene olamayan hasta ve hasta yakınları Hayad* a başvurarak çektikleri sıkıntıları dile getirdiklerini belirtti. Konu hakkında yazılı bir açıklama yapan Başkan Babar,Göz rahatsızlığı olan vatandaşların muayene olmak için günlerce beklediklerini belirtti.Yaşanan hadisenin şimdiki bir hadise olmadığını yıllardır böyle olduğunu belirten Hayad Başkanı Babar “Fakat bir türlü çözüm bulunamıyor.Bu konuda oldukça şansız bir il konumundayız.600 000 nüfuslu bir ilde özel dahil toplam 6 göz doktoru bulunmaktadır.Bu doktor sayısıyla muayenemi yapılsın , ameliyat mı yapılsın yoksa heyet günlerine mi girilsin .Çalışan hekimlerde zor durumda kalmaktadırlar.Onlara da hak vermek lazım.Bir süre sonra onlarda yoğun çalışma temposundan yorulup ya istifa ediyorlar yada tayin istiyorlar.Gerçekten her yönüyle cazip olan ilimize neden uzman hekimler müracaat etmiyorlar bu düşündürücüdür .” dedi.
Admin




























