Çelikhan'da "Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir"

İçişleri Bakanlığının "Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir" uygulaması kapsamında Çelikhan'da yaya geçitlerine kırmızı çizgi çizildi.

Çelikhan - 30-03-2021 23:08

Çelikhan'da
Trafikte yaya önceliği bilincinin oluşturulması ve yaya geçitlerinin kullanımının yaygınlaştırılması amacı ile İçişleri Bakanlığı koordinesinde “Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir” sloganıyla uygulamaya geçirilen proje kapsamında Çelikhan'da kolluk kuvvetleri ve öğrencilerin katılımıyla yaya geçitlerine kırmızı çizgi çizildi.

Pınarbaşı Beldesinde gerçekleştirilen etkinlikte sürücülere ve öğrencilere broşür dağıtıldı, yaya önceliği konusunda uyarılarda bulundu.

 

DİĞER HABERLER
AMED SPOR AS BAŞKANI ÇELİKHANLI

AMED SPOR AS BAŞKANI ÇELİKHANLI

02-06-2026 - Çelikhan

AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan’dan Çelikhan’da Yoğun Program

AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan’dan Çelikhan’da Yoğun Program

05-03-2026 - Çelikhan