Zerban, meydanında basın açıklaması yapan Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Çalğan herkesi şenliğe davet etti.
Çalğan yapmış olduğu basın açıklamasında şunları ifade etti:
''Bu yıl 10.kutlayacağımız Zerban Şenliklerini Pınarbaşı Kalkındırma Derneği ile Belediyemiz birlikte yürüteceğiz. Şenlikler öncesinde bütün gerekli olan hazırlıklarımızı tamamladık. Zerban anıtında gerekli olan Çevre düzenlemesini yaptık. Şenliğimize yerel sanatçılar, semah gurubu, Çelikhan Tiyatro Grubu ile ünlü sanatçı Şahe Bedo birlikte renk katacaklardır. Şenliklerdeki amacımız, Beldemizi tanıtmak, Dayanışmayı sağlamak ve Zerban Kutsalına sahip çıkmaktır. Bunun yanında halkımıza 1 günlük dahi olsa eğlenmelerine imkan sunmaktır. Pazar günü Tüm halkımızı bu şenliğe davet ediyoruz.''dedi.
Haber: Mustafa Aloğlu
Görüntülü Haber(başkanın açıklaması için tıklayınız)














