Ve, Zerban-Havşeri gitti
Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!Çelikhanlılarââ¬Â¦Pınarbaşılılarââ¬Â¦.Başınız sağ olsun.Geleceğiniz elinizden gitti.20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.Çelikhan*da susuzluk almış başını gidiyor(!) iken Adıyaman Belediyesinin hayali olan Ze
Güncel
- 16-01-2008 08:00
Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!
Çelikhanlılarââ¬Â¦
Pınarbaşılılarââ¬Â¦.
Başınız sağ olsun.
Geleceğiniz elinizden gitti.
20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.
DİĞER HABERLER