Ve, Zerban-Havşeri gitti

Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!Çelikhanlılar…Pınarbaşılılar….Başınız sağ olsun.Geleceğiniz elinizden gitti.20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.Çelikhan*da susuzluk almış başını gidiyor(!) iken Adıyaman Belediyesinin hayali olan Ze

Güncel - 16-01-2008 08:00

Ve, Zerban-Havşeri gitti
Biz Su Arıyoruz, Suyumuzu Alıyorlar!


Çelikhanlılar…

Pınarbaşılılar….

Başınız sağ olsun.

Geleceğiniz elinizden gitti.

20 yıl sonra içmek için su bulamayacaksınız.

DİĞER HABERLER
Nemrut Dağı Milli Parkı Çin Büyükelçisini ağırladı

Nemrut Dağı Milli Parkı Çin Büyükelçisini ağırladı

13-06-2026 - Güncel

Celil Kocataş’a Gazetecilik Başarı Ödülü

Celil Kocataş’a Gazetecilik Başarı Ödülü

04-06-2026 - Güncel