TOKİ konutlarının içme suyu hattı çekildi

Çelikhan'da yapımı devam eden TOKİ konutlarının içme suyu hattı çekildi.

Belediye - 01-09-2015 01:48

TOKİ konutlarının içme suyu hattı çekildi

Belediyemiz tarafından ilçemizde yapımı devam eden TOKİ konutlarının içme suyu hatta yapım çalışması tamamlandı.

Yaklaşık 3 kilometre uzunluğunda döşenen hattın tamamlanması nedeni ile çalışma sahasını kontrol eden Belediye Başkanı Mustafa Bulut, su işleri ekiplerine teşekkür etti.

TOKİ konutlarının ilçemizin konut sıkıntısını gidereceği için önemli bir hizmet olacağını belirten Başkan Bulut, TOKİ konutlarının içme suyu hattını şimdiden çektiklerini ve konutlar hizmete girmeden alt yapı sıkıntısının kalmayacağını belirtti.

DİĞER HABERLER
ÇELİKHAN BELEDİYESİ KARAYOLLARINA YAMA YAPIYOR

ÇELİKHAN BELEDİYESİ KARAYOLLARINA YAMA YAPIYOR

04-06-2026 - Belediye

Çelikhan’dan HSK Genel Sekreteri Mustafa Tünay’a Anlamlı Tebrik

Çelikhan’dan HSK Genel Sekreteri Mustafa Tünay’a Anlamlı Tebrik

26-02-2026 - Belediye