Teog Sınavı Sonrası Değerlendirme Toplantısı

Çelikhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Resul Acar, TEOG sınavı sonrası ilçedeki bütün okul müdürleri ile bir araya gelerek bir değerlendirme toplantısı yaptı.

Eğitim - 15-12-2015 18:27

Teog Sınavı Sonrası Değerlendirme Toplantısı

 

İlçe Milli Eğitim Müdürü Resul ACAR 1. TEOG snrasında Barbaros Ortaokulunda  okul müdürleri ile bir değerlendirme toplantısı yaparak yapılabilecek çalışmalar üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.

 

Çelikhan’ın bu yıl eğitimde ciddi bir ivme kazandığını belirten Acar, Bu ivmenin kalıcı olması için yönetici arkadaşlarla bir araya geldiklerini ve görüş alış verişinde bulunarak fikir birliğine vardıklarını söyledi.

DİĞER HABERLER
Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

17-06-2026 - Eğitim

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

07-04-2026 - Eğitim