TEOG GÜVENLİK VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI

TEOG sınavı için Çelikhan Kaymakamı Adem Kaya başkanlığında güvenlik ve bilgilendirme toplantısı yapıldı.

Eğitim - 25-04-2016 22:42

TEOG GÜVENLİK VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından düzenlenen Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavı için Çelikhan Kaymakamı  Adem Kaya başkanlığında güvenlik ve bilgilendirme toplantısı yapıldı. 25 Nisan 2016 tarihinde yapılan toplantıya Garnizon Komutanı, İlçe Emniyet Amiri, İlçe Milli Eğitim Müdürü ve bina sınav sorumluları katıldı. İlçemizde 2. Dönem TEOG sınavı 8 okulda yapılacak olup 284 öğrenci katılacaktır.
DİĞER HABERLER
Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

17-06-2026 - Eğitim

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

07-04-2026 - Eğitim