Temiz ve yaşanılır bir çevre için ele ele verdiler
Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencileri Çelikhan tarihinde bir ilke imza atarak, Çelikhan*ı baştanbaşa çöplerden arındırdılar. Ellerinde çöp torbalarıyla Çelikhan*da çöp toplayan minik öğrencilerin bu davranışı Çelikhanlılardan alkış aldı.
Güncel
- 09-04-2008 23:55
Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencileri Çelikhan tarihinde bir ilke imza atarak, Çelikhan*ı baştanbaşa çöplerden arındırdılar. Ellerinde çöp torbalarıyla Çelikhan*da çöp toplayan minik öğrencilerin bu davranışı Çelikhanlılardan alkış aldı.Cumhuriyet İlköğretim Okulu Öğrencileri temiz ve yaşanılır bir çevre için hareket ettiler. Çarşamba günü sabah saatlerinde Belediye hoparlörlerinden ”Lütfen herkes evinin ve iş yerinin önünü süpürsün” duyurusunu gören Çelikhanlılar şaşkınlıklarını gizleyemediler. Okul idaresi önderliğinde Çelikhan*ı bir başından öteki başına kadar tarayan, İş yerleri ve ailelere özel bildiri hazırlayıp dağıttılar.Okul Müdürü kampanya için yaptığı konuşmada:” : "Temiz bir çevre, Çöpsüz bir çevre" şiarıyla yola çıktık okulumuz öğretmen ve öğrencileri Çelikhan'ı baştan sona temizlik taraması yaptı.. Bu anlamda çeşitli el ilanları hazırladık. Bugün bütün Çelikhan halkının kendi evlerinin önlerini süpürmesini istedik. Esnaflarımızın da kendi işyerlerinin çevresini temizlemesini istedik. Amacımız Temiz ve yaşanılır bir çevre yaratmaktır”dedi. Çöplerin toplanılmasının ardından Cumhuriyet meydanına gelen Çelikhanlılardan Ekrem Bingöl, Abubekir Topçu ve Mustafa Gündüz Okul Müdürü Davut Akpınar*a :” Hocam bu anlamlı çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ederiz. Umarım bu çalışmanız herkese örnek olur” dediler.




