Kaymakam Başarılı Okulda

Çelikhan Kaymakamı Adem Kaya, Belediye Başkanı Mustafa Bulut TEOG sınavında bireysel başarıda ön planda olan Yunus Emre Orta Okulu yönetici ve öğretmenleri ile bir araya gelerek tebrik etti.

Eğitim - 21-01-2015 13:57

Kaymakam Başarılı Okulda

Öğretmenler odasında yemekli toplantıda bir araya gelen yetkililer, Okul Müdürü M.Akif Arduç ve öğetmenleri tebrik ettiler.

Başarının 2 sınavda da devam etmesi için çalışma performansının devam etmesini isteyen Kaymakam Adem Kaya, başarı göstermiş ilk üç öğrenci ile başarısız son üç öğrencinin ailelerinin ziyaret edilmesini istedi.

 

İdare olarak yapılması gereken her türlü desteği vereceklerini belirten kaymakam Kaya, Çelikhan’ın il genelinde yakalamış olduğu bu başarının devam etmesi gerektiğini kaydetti.

DİĞER HABERLER
Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

17-06-2026 - Eğitim

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

07-04-2026 - Eğitim