Kaya:‘Zerban’da piknikte buluşalım’

Eğitim Bir-Sen Çelikhan Temsilciliği Pazar Günü Zerban’da üyeleriyle piknik yapacaklarını duyurdu.

Eğitim - 10-06-2010 19:33

Kaya:‘Zerban’da piknikte buluşalım’

Eğitim Bir –Sen Çelikhan Temsilcisi Mehmet Kaya yaptığı açıklamada, üyeler arası dayanışma ve kaynaşmayı kuvvetlendirmek için Zerban’da buluşacaklarını ifade etti.

 

Kaya yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

‘Eğitim Bir-Sen olarak Çelikhan ilçemizde ilk defa kapsamlı bir piknik düzenliyoruz. Adıyaman merkez ve diğer ilçelerde sendikamıza üye bütün herkesin katılabileceği piknikte üyelerimiz aileleriyle birlikte 1 gün boyunca Zerban’da unutamayacakları bir gün geçireceklerdir. Çelikhan Eğitim Bir-Sen temsilciliği olarak ilk defa düzenleyeceğimiz bu pikniği geleneksileştirmek için gerekli çalışmaları yapacağız. Tüm üyelerimiz davetlimizdir.’

Haber: Mustafa Aloğlu-Çelikhan

 

DİĞER HABERLER
Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

Adıyaman'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi

17-06-2026 - Eğitim

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

ELAZIĞ’DAN ADIYAMAN’A UZANAN KİTAP KÖPRÜSÜ

07-04-2026 - Eğitim