İLÇE GİRİŞİNE YAMA YAPILDI

Çelikhan ilçe girişi yama yapıldı

Belediye - 18-01-2017 23:59

İLÇE GİRİŞİNE YAMA YAPILDI

Çetin kış şartları yollarda çukur oluşması nedeni ile Karayolları ve Belediye ekipleri İlçe girişine yama yaptı.
Sonbahar döneminde Çelikhan ilçe girişinin genişletilmesi nedeni ile yol kış şartlarında erken bozulmuş, bunun üzerine Karayolları ekipleri ve Çelikhan Belediyesi yola yama yaptı.
Sürücüler, yolun çok bozulduğunu kış şartları olduğu için çok fazla bir şey yapılamadığını bildiklerini yapılan yamanın geçici olduğunu bildiklerini ilkbahar ile birlikte yolun tamamen asfalt edilmesi gerektiğini belirttiler.
 

DİĞER HABERLER
ÇELİKHAN BELEDİYESİ KARAYOLLARINA YAMA YAPIYOR

ÇELİKHAN BELEDİYESİ KARAYOLLARINA YAMA YAPIYOR

04-06-2026 - Belediye

Çelikhan’dan HSK Genel Sekreteri Mustafa Tünay’a Anlamlı Tebrik

Çelikhan’dan HSK Genel Sekreteri Mustafa Tünay’a Anlamlı Tebrik

26-02-2026 - Belediye