Küffara giden dualarımız.

Sabri Altun

06-01-2017 14:35

Evet, Müslümanlar safderundur.
Şeytanlar da şeytan…
Bu safderunluk ile bu şeytanlık, ta h.z Adem’den, ta cennetten beri devam ediyor.
Şeytan kovulduğu halde cennete girer veya girmiş gibi yapıp selüetini gönderir… Orasını tam bilmiyoruz.
Bildiğimiz, bir şekilde H.z Adem’e (a.s) ulaşmasıdır.
Yasak ağacın meyvesini yedirtir H.z Adem’e (a.s)…
H.z Adem (a.s) önce şiddetle reddeder.
Ama şeytan en büyük şeytanlıklarından birini yapar;
Allah’ın adına ant içer.
Ve işte bizim safderunluğumuzda oradan başlar.
Biz Allah’ın adıyla yemin içtik mi kesinlikle doğruyu söyleriz ya…
Başkasının da doğru söylediğine inanırız.
Şeytan ve şeytanlar bu saflığımızı çok kullanırlar.
Çünkü kamufle olurlar.
Önce yılanın içine girerler.
Derken o yılan insan suretine bürünür.
Artık insan suretine bürünen yılan, bir münafıktır.
Münafık kâfirden eşeddir.
 
Çünkü münafığı tanıyamayız.
Allah’ın adıyla konuşur.
“Vay be Allah razı olsun” deriz.
Hele bir de salya sümük ağladı mı…
Böylece şeytanın içine girdiği insan suretindeki münafık olmuş yılanlar çoğalır,o kadar feleğimiz şaşar ki nerdeyse bütün dualarımız onlara gider.
Ocağımıza incir dikerler dua ederiz.
Müslümanları katlederler dua ederiz.
İslamiyeti ortadan kaldırmaya çalışırlar yardım ederiz.
Zira Allah adıyla konuşurlar ve bizi inandırırlar.
Heyhat ki, ümmet adına affettiklerimiz yok mu…İşte onun günahını nasıl vereceğiz onu hiç bilmiyorum.
Halbuki gece gündüz dua ederiz, gece namazlarına kalkar ümmeti İslam’ın haline ağlarız,”küfür devam eder ama zülüm devam etmez” kaidesi bir türlü gerçekleşmez.
Oturup onu konuşuruz…
-“Bunca zulme rağmen bu kâfirler neden tokatlarını yemiyorlar” diye hayıflanırız.
Öyle ki Bediüzzaman’a döner:
“Bunca evliyalar, bunca Ramazanlarda aklı başında tüm ümmetle dua ederiz ama “aşikarene” bir şekilde dualarımızın kabul olmadığını görüyoruz, neden acaba” diye sorarız.
Bediüzzaman hazretleri yüzümüze bakar;
“siz çok safsınız kardeşim” der.
“insanlık tarihinin en büyük canilerini ve nice münafık-ı ekberleri alicenabane afetiniz.
Sizler  bir tek haseneyi, binler seyyiatı işleyen ve binler mânevî ve maddî hukuk-u ibâdı mahveden adamdan görseniz, ona bir nevi taraftar çıkıyorsunuz”
“bu suretle azın azı olan ehl-i dalalet ve tuğyan safdil taraflarla ekseriyet teşkil ederek,ekseriyetin hatasından terettüp eden musibet-i  ammenin devamına ve idamesine belki teşdidine(şiddetlenmesine)kader-i ilahiyeye fetva verdiriyorsunuz”
Son olarak da şunları söyler;
“sakın  küçük bir ihtiyaçla veya hevesle veya tamâh ve hafif bir korkuya,İslamın değerlerini ve ahretinizi tercih etmeyin.bu durum  eblehâne bir cehalet ve hasârettir, tokata müstehak eder.”
-“sakın, sakın;  başkalarının hukukunu çiğneyen cânileri alicenabane ve afüvkârâne bakmayınız. Buna hakkınız yoktur, zulme şerik olursunuz.”
(Kastamonu lahikası)
Yirminci yüzyıl baştan sona bu durumumuza şahittir.
Nice kör ,sağır ve topallara dua ettik hala ediyoruz.
M. kemal’a hala dua edenimiz yok mu?
Ismet’I baş tacı etmedik mi?
Feto’nun ardında ağlayarak amin demedik mi?
Birinci körfez savaşında topyekun Saddam’a kin güdüp beddua yağdırmadık mı?
Bize öylesine bir cani gibi yutturdular ki Anadolu’da her ev kimyasal bomba tehlikesinden dolayı hava almayan bir oda yapmadık mı?
Bir sabah Libya Amerika uçaklarıyla bombardıman edilirken gururla(!) seyretmedik mi?
Oysa bombalanan İslam beldesiydi.
Daha dün sayılacak bir zaman içinde Kaddafi idam edilirken,nerdeyse tüm İslam alemi “oh olsun” demedi mi?
İsrail İslam’ın bağrına bir hançer gibi girerken ilk tanıyan ve adeta kutsayan ülke biz olmadık mı?
Gerçekten bu şartlarda Müslüman’ın duası nasıl kabul olacak siz söyleyin.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gelelim bu güne;
2013 ten beri bu ülke her türlü saldırıya maruz kalmadı mı?
Yüzyıllık birikmiş yerleştirilmiş, uyutulmuş bütün kıskaçlara rağmen, bütün istila hareketlerine rağmen ayakta duruyorsak, inanın ki %50 lik bir dua birliğinden kaynaklanıyor.
Şimdi ülkeyi idare eden irade bize ısrarla düşmanımızı işaret edip, içimize girmiş hayırhah kılıklı hainleri ve münafıkları gösterdikçe gözümüz açılmaya başladı.
Yani bir manada bize düşmanımızı tanıttılar.
Gözümüz açıldıkça dualarımız gitmesi gereken yerlere gitti.
Yoksa gezi hareketleriyle başlayan, yeryüzünün en faal ve kanlı bütün terör örgütleriyle(PKK,PYD,DHKP-C,DEAŞ,FETÖ) devam eden ve 15 Temmuz’la tavan yapan saldırılar dizisinde eğer yıkılmamışsak bu gerçekten dolayıdır.
Artık Amerika’ya dua etmiyoruz.
Artık Avrupa kafirlerine sempatik bakmıyoruz.
Artık İslam alemine bilhassa Arap kardeşlerimize kin gütmüyoruz.
Elhasıl;eğer bu şuur başta Türkiye’de ve tüm İslam aleminde yerleşir ve dualarımız kullileşir ve düşmana yönelirse nasıl bir potansiyelin harekete geçeceğini iyi düşünelim…
DİĞER YAZILARI Bebeklerin Gücü.... 01-01-1970 03:00 Devletin inisiyatif gücü 01-01-1970 03:00 “Vurun kahpeye” 01-01-1970 03:00 Ormanda 15 Temmuz 01-01-1970 03:00 Orantısız Kavgalar 01-01-1970 03:00 Orman'da Yeni Düzen! 01-01-1970 03:00 Pralamenter sistem aslında ne demek 01-01-1970 03:00 Bir eseri hiddet… 01-01-1970 03:00 15 Temmuz Ve Bir Öneri! 01-01-1970 03:00 Bediüzzaman ve parlamenterler sistem 01-01-1970 03:00 Panama Leaks ve Bediüzzaman 01-01-1970 03:00 Görüyorum ama diyemiyorum. 01-01-1970 03:00 Bir Devrin Anatomisi 01-01-1970 03:00 İnsanları idare edenlerin gözünü kan bürümüş. 01-01-1970 03:00 Ayrık otları ve yaşlı kadınlar 01-01-1970 03:00 Müslümanlar savaşıyor. 01-01-1970 03:00 Sınırı olmayacak… 01-01-1970 03:00 Alın o sapıkları başınıza çalın 01-01-1970 03:00 SÖZ 01-01-1970 03:00 Allah rızasını düşünen üçüncü şahıslara duyurulur 01-01-1970 03:00 Dilimizi yüreğimizle güçlendirmek… 01-01-1970 03:00 Milenyum nesli ve tenha siyaset 01-01-1970 03:00 Neden Mustafa Bulut… 01-01-1970 03:00 Batının gücü nerden geliyor 01-01-1970 03:00 Sineklerin kartallalra savaşı… 01-01-1970 03:00 Ucb’un böylesi… 01-01-1970 03:00 Kavgayla gelen bir mecburiyet 01-01-1970 03:00 İsrail'in muvaffakiyeti, Müslümanların muvaffakiyetsizliği 01-01-1970 03:00 Kutsal mekânlar hapishane gibi 01-01-1970 03:00 Her karışı Peygamber kokuyor 01-01-1970 03:00 Kudüs Gezisi 01-01-1970 03:00 Hiç büyümeseydim 01-01-1970 03:00 Olimpiyatları alsak ne yazar? 01-01-1970 03:00 Dağ tepeye, tepe kuma dönmesin… 01-01-1970 03:00 Mağlubiyetin sırrı 01-01-1970 03:00 SBS'deki başarının çarpıcı öyküsü. 01-01-1970 03:00 Ey menhus ruh artık titre 01-01-1970 03:00 İftar çadırı ve nesli ati 01-01-1970 03:00 Bediüzzaman ve gezi hareketi 01-01-1970 03:00 Belki Garip, Ama Bir Öz Eleştiri 01-01-1970 03:00 Son Osmanlıya son saldırı… 01-01-1970 03:00 Kadınlık onuru 01-01-1970 03:00 Dehlizlerdeki sahte kahramanlar 01-01-1970 03:00 Çelikhan Türkiye’ye sığmıyor. 01-01-1970 03:00 Hangisi daha tehlikeli? 01-01-1970 03:00 Biz Ne Olacağız? 01-01-1970 03:00 Takdir ve İhanet 01-01-1970 03:00 Ne idik, ne olacağız? 01-01-1970 03:00 Mustafa Şahin 01-01-1970 03:00 Bir Liderin Doğuşu 01-01-1970 03:00 Yaşayan Efsane,Reis Yaylagül 01-01-1970 03:00 Mahmut Şahin 01-01-1970 03:00 Toplumsal refleksler 01-01-1970 03:00 Sükût Ediyorum 01-01-1970 03:00 Gelemeyen Bahar 01-01-1970 03:00 Herkes işine Baksın... 01-01-1970 03:00 Suçlu Benim 01-01-1970 03:00 Ormanın Tarihi Yeniden Yazılıyor 01-01-1970 03:00 Baykuş’un Gözleri 01-01-1970 03:00 Bir Masalım Var 01-01-1970 03:00 Deccal operasyonu mu Kürt sorunu mu? 01-01-1970 03:00 Eğitim, Toplum Ve İntihar 01-01-1970 03:00 Çelikhan Ve Kızların Hakkı 01-01-1970 03:00 Bir Çağın İz Düşümleri 2 01-01-1970 03:00 Bir Çağın İz Düşümleri 1 01-01-1970 03:00 Kelimeler canlanır mı? 01-01-1970 03:00 Kavimler neden helak oldular? 01-01-1970 03:00 Ene ve nefsin serüveni 01-01-1970 03:00 Amerika’yı sömürmek… 01-01-1970 03:00 "mahşeri gördüm" 01-01-1970 03:00 Küre-i Arz Konuşunca... 01-01-1970 03:00 Kim ayvayı yiyecek? 01-01-1970 03:00 Baba mı dediniz? 01-01-1970 03:00 Hangi rejim? 01-01-1970 03:00 Bir Çıkmazın Anatomisi 01-01-1970 03:00 Hayal hakikat arası bir şey 01-01-1970 03:00 Zindandaki delik 01-01-1970 03:00 Yumurta idaresi 01-01-1970 03:00 Hain Köpek 01-01-1970 03:00 Bireyin gücü mü cemiyetin gücü mü? 01-01-1970 03:00 Acıdan söz et bana 01-01-1970 03:00 Bu film burda bitmez 01-01-1970 03:00 Demokratik yağmurlar 01-01-1970 03:00 Çelikhan Net ve TOKİ sürecinde almamız gereken ders 01-01-1970 03:00 Ahde Vefa Veya Mü’min’in Yitik Malları 01-01-1970 03:00 Kaymakamların rolü ve Anadolu Mayası 01-01-1970 03:00 Kaymakamlar Geçidi 01-01-1970 03:00 Düşman içimizde… 01-01-1970 03:00 Kördüğüm Bir Dünya… 01-01-1970 03:00 Yansın Tahrir Meydanı 01-01-1970 03:00 Görüyorum ama diyemiyorum 01-01-1970 03:00 Mahkum adam nasıl hür adam olur? 01-01-1970 03:00 “Hür Adam”la açılan ufuklar… 01-01-1970 03:00 "Yarab hayretimi arttır" 01-01-1970 03:00 Her şey 'kün' de saklı 01-01-1970 03:00 Eyvah Amerika'yı kızdırdık 01-01-1970 03:00 Asrın en büyük eğitim yanlışı 01-01-1970 03:00 Tehlike kapımızda 2 01-01-1970 03:00 Tehlike kapımızda 01-01-1970 03:00 Haritaya dikkat! 01-01-1970 03:00 Devlet ve Ramazan Bayramı 01-01-1970 03:00 Onlar rahmete uçtu ya bize ne olacak? 01-01-1970 03:00 Perde gerisine bakalım bence… 01-01-1970 03:00 En büyük buluşma 01-01-1970 03:00 Yıkılmayan duvarlar (Mutluluğa yolculuk-2) 01-01-1970 03:00 Heni en lekum (Mutluluğa yolculuk) 01-01-1970 03:00 Asya'nın bahtına saplandım 2 01-01-1970 03:00 Şahin Bakışlı adam 01-01-1970 03:00 Hesaplanmayan Hesap 01-01-1970 03:00 Dağdan iniş… 01-01-1970 03:00 Cennette futbol var mı 01-01-1970 03:00 Gerçeğin çizgileri ve bir Ceylan 01-01-1970 03:00 Bayramlar Ve Bazı Adetlerimiz 01-01-1970 03:00 Irmak Ummanda Boğulur 01-01-1970 03:00 Tahrik,yara ve kontr hareketler. 01-01-1970 03:00 Cüruf’a Dikkat 01-01-1970 03:00 Ham Çarık Ve Kıl Çorap 01-01-1970 03:00 Uygun Adım 01-01-1970 03:00 Şimdi Jari Zamanı 01-01-1970 03:00 Ve yeni valimiz... 01-01-1970 03:00