YAZ TATILINDE NOHUT SATARAK OKUL HARÇLIĞINI BIRIKTIR
ilçemizde okula giden iki öğrenci yaz tatilinde Nohut satarak hem ev ekonomisine katkı sağlamaya çalışıyorlar. Hem de okul harçlığını bile şimdiden toplamaya çalışıyorlar.
Güncel - 03-08-2006 22:00
ilçemizde okula giden iki öğrenci yaz tatilinde Nohut satarak hem ev ekonomisine katkı sağlamaya çalışıyorlar. Hem de okul harçlığını bile şimdiden toplamaya çalışıyorlar. çelikhan çok Programlı Lisesi 9. sınıf öğrencisi Muhammed Karcı ile Barbaros Ilköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Mücahit Aktürk, her gün el arabasıyla cadde ve sokakları gezerek nohut satıyorlar. Muhammed Karcı ve Mücahit Aktürk, Iki yıldır yaz aylarında boş zamanlarda nohut satarak hem ev ekonomimize hem de okul masrafımızı çıkartmaya çalıştıklarını söylediler. Nohut’un destesini 50 kuruşa sattıklarını ve her birisinin günde ortalama 50 şer deste satarak yaklaşık 25 YTL para kazandıklarını söylediler. Abdülkerim SONKAYA/çELIKHAN