Yangın şeritleri yapılmaza çelikhan yanar!

Çelikhan ilçesinde ilçe merkezine yakın bir yerde çıkan orman yangını nedeni ile 30 dönüm ormanlık alan kül oldu.

Çelikhan - 12-08-2014 08:59

Bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan orman yangınını vatandaşlar ve Çelikhan Belediyesi itfaiye ekiplerinin gayreti ile kontrol altına alındı. Orman işletme şefliği ekiplerinin yangın yerine geç gelmeleri vatandaşın tepkisine neden oldu.

Vatandaşlar Orman işletme şefliğinin gürleşen bu bölgede yangın şeritlerinin yapılmasını istiyorlar.İtfaiye ekipleri yangının olduğu bölgede soğutma çalışmaları sürdürüyor.

 

Haber: Mustafa Aloğlu

Günün Diğer Haberleri