Bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan orman yangınını vatandaşlar ve Çelikhan Belediyesi itfaiye ekiplerinin gayreti ile kontrol altına alındı. Orman işletme şefliği ekiplerinin yangın yerine geç gelmeleri vatandaşın tepkisine neden oldu.
Vatandaşlar Orman işletme şefliğinin gürleşen bu bölgede yangın şeritlerinin yapılmasını istiyorlar.İtfaiye ekipleri yangının olduğu bölgede soğutma çalışmaları sürdürüyor.
Haber: Mustafa Aloğlu