İlçe genelinde bulunan tüm 8.sınıf öğrencilerinin katıldığı piknik adeta şenliğe dönüştü. 400 civarında öğrencinin katıldığı piknikte çocuklar, doyasıya eğlendi.
Dernek Başkan Akif Arduç, projenin amacına uygun bir şekilde ilerlediğini ve proje kapsamında sınav öncesi 8.sınıf öğrencilerine moral vermeyi hedeflediklerini söyledi.
Yaz Gençlik kampı projesi çerçevesinde etkinliklerin devam edeceğini kaydeden Başkan Akif Arduç, bu etkinlikle öğrencilerin moral ve motivasyonunu yerine getirdiğini söyledi.
Öğrenciler, dernek başkanı Akif Arduç’a teşekkür ederek bu tür etkinliklerin sık sık yapılmasını istediler.
Haber: Mustafa Aloğlu