Çekad Öğrencilere Piknik Yaptırdı

Çelikhan Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği SODES projesi kapsamında Ortaokul son sınıf öğrencilerine Zerban’da piknik yaptırdı.

Sivil Toplum - 07-05-2013 00:01

İlçe genelinde bulunan tüm 8.sınıf öğrencilerinin katıldığı piknik adeta şenliğe dönüştü. 400 civarında öğrencinin katıldığı piknikte çocuklar, doyasıya eğlendi.

Dernek Başkan Akif Arduç, projenin amacına uygun bir şekilde ilerlediğini ve proje kapsamında sınav öncesi 8.sınıf öğrencilerine moral vermeyi hedeflediklerini söyledi.

Yaz Gençlik kampı projesi çerçevesinde etkinliklerin devam edeceğini kaydeden Başkan Akif Arduç,  bu etkinlikle öğrencilerin moral ve motivasyonunu yerine getirdiğini söyledi.

Öğrenciler, dernek başkanı Akif Arduç’a teşekkür ederek bu tür etkinliklerin sık sık yapılmasını istediler.

Haber: Mustafa Aloğlu

 

Günün Diğer Haberleri