İlçe Milli Eğitimde yeni görevlendirmeler

Çelikhan 1 Ağustos 2018 23:11
Videoyu Aç İlçe Milli Eğitimde yeni görevlendirmeler
A
a

İlçe Milli Eğitime bağlı okullarda görev süresi dolan Müdür ve Müdür Yardımcılarının yerine yeniden görevlendirmeler yapıldı.

4 yıllık görev sürelerinin dolmasıyla birlikte yapılan başvurulara göre Müdür ve Müdür Yardımcılığı pozisyonlarına puan üstünlüğüne göre yeniden görevlendirmeler yapıldı. İl Milli Eğitim tarafından yayınlanan listeye göre görevlendirmeler şu şekilde:
 
Görevi Adı Soyadı Görevlendirildiği Okul
MÜDÜR ABUMÜSLÜM GÜLER Atatürk İlkokulu
MÜDÜR BİLAL BEKE Şehit Mehmet Yerlikaya Anadolu İmam Hatip Lisesi
MÜDÜR MEHMET YERLİKAYA Cumhuriyet Ortaokulu
MÜDÜR BAŞ YARD MEHMET ALİ KARAASLAN Şehit Mehmet Yerlikaya Anadolu İmam Hatip Lisesi
MÜDÜR YARD ABUBEKİR KORKMAZ Yunus Emre Ortaokulu
MÜDÜR YARD HAKAN ÖZKAN Çelikhan Anaokulu
MÜDÜR YARD HASAN ERTÜRK Cumhuriyet Ortaokulu
MÜDÜR YARD MEHMET ULUTAŞ Pınarbaşı İlkokulu
MÜDÜR YARD METİN KARAHAN Fatih Ortaokulu

Görevlendirilen idarecilere yeni görevlerinde başarılar dileriz.
1000
icon
ÖĞRETMENLERE 8 Ağustos 2018 11:55

ÖĞRETMENLİK DE POLİS LİK GİBİ KENDİ MEMLEKETİN DE OLMAMASI GEREKİR.ÖĞRETMENLİKTEN BAŞKA HER İŞİ YAPIYORLAR...BİRİ SİGORTACI..BİRİ KASKO CU..BİRİ ÇİFTÇİ..BİRİ LERİ ÖĞRETMENLİĞİ BASAMAK OLARAK GÖRÜYOR...AMA HİÇ BİRİ DÜNYANIN EN ŞEREFLİ MESLEĞİ OLAN ÖĞRETMEN OLAMAMIŞ...

0 0 Cevap Yaz
öğretmen 6 Ağustos 2018 19:04

Ayak oyunları, entrikalar, ayak kaydırmalar, kahve önlerinde dedikodular.... Bravo hepinize, sayenizde eğitim gibi çelikhanın tek ve en mantıklı çözüm arayışı siyasete, hırsa, koltuk sevdasına malzeme oldu. O kadar ki, öğrencilerin kaliteli eğitim alması, olumlu rekabet gibi şeyler konuşmak çocuksu ve fazlaca naif kaldı. Hepinize aşk olsun.

0 2 Cevap Yaz
ÇELİKHAN 4 Ağustos 2018 20:19

HUNER TABİ SANA İYİDİR.MENFAAT DEĞİL İNSANLIK , VEFA , HAK, ALLAH BUNLAR EKSİKSİ SİZİN OLSUN BU FAYDA VE FERT.

1 0 Cevap Yaz
HUNERMENT 4 Ağustos 2018 14:38

haksızlığa uğrayan kişi.seninin hayat anlayışın faydalan ma üzerine kurulu olduğu için faydalanmadığın adam, kötü adam.senin gibilere faylalı olmasın varsın kötü adam olsun..bana görede resul hoca iyi adam..allah yardımcısı olsun..

1 0 Cevap Yaz
Eğitimci 3 Ağustos 2018 14:27

Baştaki değişti sandım ama haberin içeriğini okuyunca hayal kırıklığına uğradım

2 1 Cevap Yaz
Adalet bekleyen 3 Ağustos 2018 14:22

Herkese hayırlı olur inşaallah ama milli eğitim müdürü değişmedikçe ne kadar hayırlı olur bilemem

2 2 Cevap Yaz
Sadece eleştiri 3 Ağustos 2018 14:19

Hepsi iyi ğoşta şu milli eğitim müdürünü de değişeydiniz iyiydi

1 1 Cevap Yaz
Haksızlığa uğrayan 3 Ağustos 2018 14:15

Hüner Mert bana bağlı olsaydı zaten o orda oturamazdı çelikhanın hiçbir ferdine faydası olmayan birisi ve siyaset ayağıyla geldi oraya inşaallah en kısa zamanda o koltuğu hakeden birisi alır

0 3 Cevap Yaz
yorum

Sanki diğer idarecilerin hepsi kendi haklarıyla geldi. Bir sendika gelmiş siyasete kafa tutuyor, tüm idarecileri ben seçeyim diyor, yok öyle yağma. Memursan memurluğunu yapacaksın, ha siyasete girmek isteyene de engel olan yok.

2 0
zzzzzzzz 3 Ağustos 2018 11:00

ilçe milli eğitim müdüründen şikayetçiyiz onun görevden alınması lazım. yerine davut akpınnar geçsin.

1 3 Cevap Yaz
HUNERMENT 2 Ağustos 2018 20:27

HAKSIZLIĞA UĞRAYAN ADAM, ZATEN SANA BAĞLI BİRŞEY OLSAYDI.ORDA OTURMAZDI.

0 1 Cevap Yaz
M,b 2 Ağustos 2018 19:41

Bizce imam-hatip müdürleri harikaydı biz böyle eğitimcileri zor buluruz yapanları kınıyorum.😑😑😑

4 2 Cevap Yaz
Haksızlığa uğrayan 1 Ağustos 2018 23:39

En başta adaletsizliğin mimarı milli eğitim müdürünü değiştirselerdi daha isabetli olurdu

3 10 Cevap Yaz
hjj

niye ki

0 0
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

Çelikhan'ın en önemli sorunu nedir?

arşiv HABER ARŞİVİ
duyurular DUYURULAR
sanalbasin.com üyesidir